Offcanvas Section

Ολοκλήρωση του ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+ «EMT X ASD : ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΑΥΤΙΣΤΙΚΟΥ ΦΑΣΜΑΤΟΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ», στο οποίο συμμετέχει η Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης.

Τα τελευταία 2 χρόνια, οργανισμοί από τη Ρουμανία (Associata Suntem Diferiti), την Ιταλία (Projetto crescere), την Βόρεια Ιρλανδία (Early Years) και την Ελλάδα ένωσαν τις δυνάμεις και τον ενθουσιασμό τους, με στόχο την επαγγελματική ανάπτυξη και κατάρτιση εκπαιδευτικών των σχολείων γενικής παιδείας, της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, στις τάξεις των οποίων φοιτούν μαθητές διαγνωσμένοι στο φάσμα του αυτισμού (ΔΑΦ).

Υπό το πρίσμα της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης και της αρχής της ισοτιμίας απέναντι στους μαθητές οι εταίροι του προγράμματος εργάσθηκαν πάνω στους ακόλουθους άξονες:

Α) διερεύνηση των αναγκών των εκπαιδευτικών γενικής παιδείας αναφορικά με την εκπαίδευση των μαθητών με ΔΑΦ

Β) σύνταξη εκπαιδευτικού οδηγού στον οποίο περιλαμβάνονται το θεωρητικό πλαίσιο για τον αυτισμό, μεθοδολογικές διδακτικές προσεγγίσεις, οδηγίες για τη σύνταξη ειδικού εκπαιδευτικού προγράμματος, καλές πρακτικές καθώς και προτάσεις αξιολόγησης των μαθητών με ΔΑΦ.

Στις 22 και 23 Φεβρουαρίου 2022 πραγματοποιήθηκε στην Κομοτηνή η τέταρτη και τελευταία συνάντηση των εταίρων του σχεδίου ERASMUS+ με τίτλο: «ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΑΥΤΙΣΤΙΚΟΥ ΦΑΣΜΑΤΟΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ», το οποίο υλοποιείται την τελευταία διετία.  

Οι αντιπρόσωποι των χωρών-εταίρων του σχεδίου (Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αν. Μακεδονίας και Θράκης, Associata Suntem Diferiti από τη Ρουμανία, Projetto crescere από την Ιταλία και Early Years, από τη Βόρεια Ιρλανδία), συζήτησαν οργανωτικά και οικονομικά θέματα του σχεδίου, καθώς και την  τελική αποτίμηση των αποτελεσμάτων που παρήχθησαν κατά τη διάρκεια της υλοποίησης του σχεδίου αυτού, τα οποία θα είναι διαθέσιμα σύντομα, τόσο στην επίσημη ιστοσελίδα του προγράμματος, όσο και στην ιστοσελίδα της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης.

Ημερίδα Διάχυσης Αποτελεσμάτων του προγράμματος ERASMUS+ με τίτλο: Αποτελεσματική Μεθοδολογία Διδασκαλίας Παιδιών στο φάσμα του αυτισμού στα σχολεία γενικής παιδείας την Τετάρτη 16 Φεβρουαρίου 2022

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΗΜΕΡΙΔΑΣ               16 Φεβρουαρίου 2022

18:00                            Έναρξη ημερίδας

18:00—18:15              Προσέλευση εγγραφές συμμετεχόντων

18:15—18:30             Παρουσίαση του γενικού πλαισίου του προγράμματος «EMT X ASD»

18:30—19:00             Παρουσίαση Δράσεων και παραδοτέων του προγράμματος «EMT X ASD»

19:00—19:15             Δράση ΙΟ1— Παρουσίαση Έκθεσης Ανάλυσης Αναγκών 

19:15—20.00             Δράση ΙΟ2—Παρουσίαση Οδηγού εκπαιδευτικών

20:00—20:15             Δράση ΙΟ3—Παρουσίαση Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτών

20:15—20:30             Δράση ΙΟ4—Παρουσίαση Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών (πιλοτική κατάρτιση)

20:30—21:00             Συζήτηση— Σχολιασμός των θεμάτων της ημερίδας

Εισηγητές/Συντονιστές: Βασιλική Τσιωνά και Ευαγγελία Βαβούρα από την ΠΔΕ ΑΜΘ

Θεόδωρος Φλωρίδης, Συντονιστής Εκπαιδευτικού έργου Ειδικής Αγωγής και Ενταξιακής Εκπαίδευσης

Πρόσκληση για Ημερίδα Διάχυσης Αποτελεσμάτων του προγράμματος ERASMUS+ με τίτλο: Αποτελεσματική Μεθοδολογία Διδασκαλίας Παιδιών στο φάσμα του αυτισμού στα σχολεία γενικής παιδείας την Τετάρτη 16 Φεβρουαρίου 2022

Η Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Μακεδονίας - Θράκης,

σας προσκαλεί στην Ημερίδα  Διάχυσης Αποτελεσμάτων του προγράμματος ERASMUS+ με τίτλο:

Αποτελεσματική Μεθοδολογία Διδασκαλίας Παιδιών στο φάσμα του αυτισμού στα σχολεία γενικής παιδείας

-EFFECTIVE METHODOLOGY OF TEACHING FOR CHILDREN WITH ASD FROM MAINSTREAM SCHOOLS-

Project No. 2019-1-RO01-KA202-063957

Σας παρουσιάζουμε το Ενημερωτικό έντυπο με πληροφορίες του προγράμματος ERASMUS+  EMTx ASD με τίτλο:

Αποτελεσματική Μεθοδολογία Διδασκαλίας Παιδιών στο φάσμα του αυτισμού στα σχολεία γενικής παιδείας

-EFFECTIVE METHODOLOGY OF TEACHING FOR CHILDREN WITH ASD FROM MAINSTREAM SCHOOLS-